Školní poradenské pracoviště (ŠPP) - Gymnázium T. G. Masaryka Hustopeče
ŠKOLNÍ ROK 2024/2025
Výchovný poradce: Ing. Lenka Bittmannová
- koordinace poradenských služeb ve škole
- kariérové poradenství
- řešení výukových problémů žáků
- organizace péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
- organizace péče o mimořádně nadané žáky
- individuální pomoc žákům a rodičům při řešení problémů
- konzultační hodiny: středa 14.50 – 15.35 hodin, jinak po domluvě dle potřeby (kabinet 21, 2. patro)
- kontakt: tel.: 546 210 501
email: l-bittmannova@gymhust.cz
Školní metodik prevence: Mgr. Hana Prokopová
- prevence a řešení rizikového chování a sociálně-patologických jevů
- krizové řešení problémů v třídních kolektivech
- spolupráce s externími institucemi
- organizace besed, seminářů a přednášek pro učitele, žáky i jejich rodiče
- konzultační hodiny: čtvrtek 13.10 – 13.55 hodin, jinak po domluvě dle potřeby (kabinet 21, 2. patro)
- kontakt: tel.: 546 210 501
email: h-prokopova@gymhust.cz
Školní psycholog: Mgr. Martina Krišková
- poskytování poradenských a konzultačních služeb žákům, jejich rodičům i pracovníkům školy
- pomoc při řešení osobních a vztahových problémů
- pomoc při řešení studijních obtíží
- krizová intervence při aktuálních problémech žáků a třídních kolektivů
- podpora příznivého sociálního klimatu školy
- kariérové poradenství (ve spolupráci s VP)
- primární prevence sociálně-patologických jevů (ve spolupráci s MP)
- spolupráce se školskými poradenskými pracovišti a dalšími externími subjekty
Žáci se ke školnímu psychologovi objednávají z vlastní iniciativy, nebo na podnět učitelů či rodičů. V případě zájmu a souhlasu zákonných zástupců může být poskytována i dlouhodobější péče.
ŽÁDOST O PORADENSKOU SLUŽBU ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA
- konzultační hodiny: pondělí 8.00 – 15.00 hodin
úterý 8:00 - 10:00, 13:00 - 15:00 hodin kabinet 01 (v přízemí)
- kontakt: edupage: Martina Krišková
email: m-kriskova@gymhust.cz
tel.: 546 210 501
Vedle kabinetu 01, kde sídlí školní psycholog, se nachází schránka důvěry, do které je možné vložit informaci o problému, o kterém není pro žáka snadné mluvit otevřeně.